De nye Sandra Chevrier originalene

Hva synes folket om den nye stilen til Chevrier? Klarer ikke å gjør opp en mening om jeg liker det eller ikke… Skissene til den nye utstillingen forsvant fort når de sendte ut preview - synes nesten de ser bedre ut enn canvasene…

https://www.instagram.com/p/BGrlopgJv7y/?taken-by=sandrachevrier



1 Like

Enklere og ryddigere enn det gamle hennes, på godt og vondt. Personlig liker jeg det

2 Likes

Det eneste jeg føler er at det blir produsert for mye i hennes navn på kort tid. For en måned siden var d lampa, nå dette, og i slutten av måneden er d vel release date på collaben med MW og. Tenker d blir for mye på kort tid, men så er d ingen som bryr seg om hva jeg mener heller - hvertfall ikke Sandra.

3 Likes

Liker at hun endrer seg litt. Syns det ser bra ut.

1 Like

Jeg synes de ser veldig bra ut. Et renere uttrykk og det virker som en naturlig progresjon i arbeidet for henens del. Så hun beklaget for en feil i Pdf `n på Instagram @Bambi. Skulle ikke skissene selges der egentlig, eller var det prisen som var feil? Pleier man ikke vanligvis bare skrive “sold” etterhvert som ting selges?

1 Like

Liker det… veldig! :heart_eyes:

1 Like

Sandra hadde såpass mange verk i den pdf at hun kunne hatt en solo utstilling, mtp det var en gruppe utstilling… Stusset over prisen på skissene (på treplate) at den var såpass rimelig (2000$), så antar at den var feilpriset og de filk en drøss med forespørsler…

1 Like

Ble det sendt ut en pdf med skissene? Jeg finner dem ikke i den jeg fikk…

1 Like

Jeg fikk med skissene

De oppdaterte den ganske raskt…

Regnet med det, det er jo bare en link som er i mailen. Men slik som jeg forstår blir det en release med skissene løpet av neste uke :slight_smile: Men hvis prisen på skissene var $2000, er det en grei pris?

Jeg får også alle mailene fra COA i “søppelpost” er det noen andre som gjør det? Litt irriterende siden den ikke blir sjekket så ofte…

1 Like

Gå inn på “søppelpost” og høyreklikk på eposten fra COA, så kan du som regel velge “not spam” :slight_smile:

Jeg har prøvd dette og flere ting, men de ender stadig opp i søppla :confused:

Noen som kan dele den linken?

Her er linken:

Skissene er som nevnt fjernet…

1 Like

Var til salgs på COA nå for en liten stund siden. Ble fort utsolgt. Fikk sikret meg en original. Spent på hvordan den blir live!

4 Likes

Prisen på disse var forresten $1000.

Grattis! Var vekke før jeg fikk fingen ut…

Takk! Hadde flaks, plukket opp en etter å ha vært tålmodig med å oppdatere. Lå i en cart, men kom ut igjen etter at den ikke ble betalt innen 10min antagelig.

1 Like

Fikk meg en etter, en god del forsøk kan man si :slight_smile: