Dårlige kjøp-tråden :)

Kanskje jeg burde lagt ut de signerte Sandra-klistremerkene mine? Tydeligvis interesse for alt.

2 Likes

129 treff på brukte truser. Mye som er pent brukt :joy:

Du søkte etter brukte truser?

1 Like

Greit å vite hva som finnes i markedet :wink: regner med du også gjorde det nå :face_with_monocle:

1 Like

Selvsagt. :grinning:

2 Likes

Ref ebay-linken. Nå er jeg ikke noe ekspert på Sandra, men dersom man liker verkene hennes syns jeg ikke akkurat 400 spenn var avskrekkende for å få være med på moroa.

  • frakt, gebyrer og moms så er vi jo fort oppe i tusenlappen :wink:

Kan selge denne for 1000 om noen er interessert :stuck_out_tongue:

Til dere med en ledig spott eller to på veggen…

8 Likes

Tenkte først det var trolling, men det virker som hun faktisk tenker at kunsten hennes er verdt det…

Frisk pris for noe glitter lim😂

Hei.
Ser ut fra svarene her at mange kjennere av kunst her inne ser på Dolk sine verk som nå mindre interessante, og som noe det ikke er sørlig marked for lengre. Stemmer det? Og hva er evt en fornuftig pris for hans canvaser nå for tiden?
Forstår at dette selvsagt vil variere fra canvas til canvas… Men hadde vært spennende å høre hva som er omsatt i det siste, og til hvilken pris.
Har selv kjøpt en GR for 45k - dårlig handel?

Høres ut som en god handel for GR (min mening)

1 Like

Det som er mest ettertraktet som trykk er som oftest det i lerretutgave også. Og med tanke på det så ligger GR i det lavere sjiktet.

2 Likes

Ja, har forstått det, derfor jeg kjøpte GR canvas - er jo helt nyyyyydelig, og høyst undervurdert i mine øyner.

5 Likes

Helt enig med deg! Til den prisen er jeg også interessert!

1 Like

Gjett prisen før du trykker på linken :sunglasses:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=105593299

Det er det sykeste… Tenkte muligens 50 000,- men dette tar jo kaka.

2 nuller for mye?

Shopping jacket for turer til Ullared! 30k og verdt hvert øre :thinking: