Conor slipp

Da er vi i gang på.
Se insta @conorsaysboom

The Portfolio - £ 4800

2 Likes

Er vel en annen variant der også?

Frisk pris, gitt.

Ja, dette er muligens for spesielt interesserte. Får man alle 10 trykkene for 4800 pund?
Synes de var veldig fine, men tenker de fleste av disse blir liggende i portfolioen. Håper jeg får se en installasjon der alle er innrammet sammen en dag!

1 Like

Dette ble litt for dyrt gitt.

Ser flott ut!

Resten av printene blir lagt ut til 480£ per stk.

Slippes om 15 min ser det ut som hvis noen skal prøve seg :slight_smile:

Hoppe elegant over denne releasen :slight_smile:

1 Like

Samme her men er jo gøy å følge med :wink:

Mange som hopper over tydeligvis! Ikke utsolgt enda

Jeg kjøpte meg heller denne:
http://www.henipublishing.com/product/conor-harrington/

Signert av artisten. Høy kvalitet på boken.

2 Likes

Takk for tipset!!

Veldig bra bok! Signert også ja. Jeg kjøpte den på release, men usignert. For mer en 40 pund tror jeg. Så det er en god deal.

Hoppet også over disse, og de som ikke er utsolgt er for «Blurry» for at jeg ville ha noen. Fikk ikke sjekket akkurat når de ble tilgjengelig så var nok litt sent ute.

Next time ch!

Noen som vet hvordan Conor Harrington/hungryboybooks sender ut printene sine?
Har bestilt ett print, og fått sendingsbekreftelse, men står ingen info om han sender med DHL, posten, eller hva det kommer med.
Skulle ha sendt dok for å slippe moms og toll på det vettu, men da sa tolldama at jeg måtte kontakte spederingfirmaet direkte…

Anyone??

Pleier å komme med dhl, men det dukker bare opp uten sporing vanligvis. Dhl er flinkere enn de fleste på slikt og faktura kommer i etterkant uansett.

En kamerat fikk sitt siste CH slipp i forrige uke. Jeg har enda ikke fått mitt og det ble sendt med express for 6 dager siden og skulle etter ETA komt neste dag. Står at det er «in transit» noen som har erfaringer hva som kan være galt her ?

Ps ; vi bor i Bergen begge to.

Ingenting skjer i helgene uansett. Hvis du lurer på noe er det bare speditøren som kan svare på spørsmål, ville ringt de nå til uka om du ikke hører noe. Det er jo julerush også som forsinker noe vil jeg tro.