Chevrier x Whatson "Junction" at Nuart Gallery

De bruker vel tid på å komme opp med et akseptabelt svar, tenker jeg.

Skulle nesten tro det. Sendte de e-post ang. å få tilsendt COA til Peace på torsdag, og har enda ikke hørt noe fra dem.

1 Like

Ligger ikke det i rullen sammen med printet? De har ikke pleid å levere ut mer coa enn kvittering hvor trykket med nummer står i ditt navn.

Fikk høre av andre der at man måtte sende e-post for å få tilsendt COA, da de ikke hadde hatt tid til å lage dette på forhånd, men det kan godt hende at dette også er feilinformasjon.

1 Like

Kanskje det er litt hektisk fremdeles. Prøvd å ringe? :slight_smile:

Den COA som følger med trykkene til SC er nå så som så uansett. Så lenge du har kjøpt trykket selv,altså førstehåndsomsetning,så har du jo kvittering på kjøpet. COA er vel strengt talt kun en liten ekstra dokumentasjon som er ok å ha ved videre salg.
Kanskje noen gallerier har begynt å tenke smart å venter med å sende COA for å “hindre/utsette” umiddelbar flipping?

1 Like

Forstår heller ikke dette maset om COA… Så lenge utgiver av trykket ikke fører oversikt og har en metode for å føre oversikt over eierskapet på trykket/verket er ikke COA verd en dritt.

4 Likes

Fikk e-post nå nettopp. Er bare å sende e-post med adresse, så får du tilsendt :slight_smile:

Jeg vet ikke hvor betydningsfullt et COA et, men jeg ser folk nevner det spesifikt når de selger ting, så har bare automatisk tenkt at dette er av verdi.

De sitter vel å håper at det skal blåseover :sweat_smile:

Har så og si null betydning. Så får din del ,som allerede har levert det til innramming og har valgt å beholde det som du sier selv,spiller det ingen rolle.

Dørgende kjedelig? Jeg sitter på jobb frem til mandag uten TV og kun mobilt nett. Dette er den beste underholdningen jeg får.

7 Likes

Fått rammet inn en liten sketch jeg fant på en av Sandra sine “treasure hunts” i Stavanger. Fin liten sak til å pynte opp litt på spisebordet!

24 Likes

BABOOM!!

Hmmm… hvem var det som ikke ville ha navnet sitt på Finn? :roll_eyes: Spennende å se utfallet. Lykke til med salget!

Noen som er i overkant optimistiske. Dette ville vell blitt prisrekord for ett Whatson trykk. Whatson print har vell aldri gått for 30.000. Per dags dato vet jeg Dancer og ER er solgt i dette sjiktet, men med ramme.
Personlig kunne jeg vurdert 18.000 men der stopper det.

Ser også Peace har vært på eBay til 20 laken i en ukes tid uten å selge…

1 Like

Er enig med deg @Tommy_Jensen, men det er lov å håpe.

Den på eBay vet vel de fleste her inne hvem som eier…:grimacing:
Jeg tror markedet for Martin er større i Norge enn i utlandet, så derfor blir den nok ikke solgt på eBay…

Folk i Norge har også eBay :wink:
Problemet er nok dessverre motivet. I tillegg er det mange som faller av når prisen er godt over 10.000,-

Har fått tilbud på 22.000 men takket nei. 30.000 er vel i overkant optimistisk men man vet jo aldri. Lurer på hvem som selger det? :thinking:

1 Like

Noen her som kan si noen om “kvalitet/utførelsen” av originalene fra denne utstillingen? Mtp at de ble utsolgt med en gang, sier jo gjerne litt om populariteten.