Chevrier x Whatson "Junction" at Nuart Gallery

My thoughts exactly :grin: Men det er han med mest hets mot folk som av personlige grunner ønsker å selge videre… om noen betaler dobbel pris så er det også deres business… ingen holder en pistol mot kjøperens hode…

Slepp dette, la oss prøve å holde en vis standard her på forumet. Du begir deg også ut som en fagmann med “galleri” i nicket ditt…

2 Likes

hvor lenge må et verk “lagres” før det ikke lenger er flipping? Spør for en venn…

2 Likes

Hvorfor lage så mye styr rundt et salg om det for deg spiller absolutt null rolle?

Jeg er heller ikke for flipping, men samtidig synes jeg det må stå fritt opp til hver enkelt hva de ønsker å gjøre med et verk. Ha seg om det handler om kjøp eller salg.

Som @ZeN påpeker. La det være en viss standard på forumet. Hetsing er ikke greit. Du kan jo ta det direkte med selger om det plager deg mr @GalleriSundgaarden. :slight_smile:

2 Likes

+1 år, minst

1 Like

Nei, jeg henger gjerne ut flippere, også i fremtiden. Burde ha en flipper-gapestokk på forumet.

En viss standard på et forum ville vært om man solgte nyervervede trykk man ikke ville ha til medlemmer, til kostpris :slight_smile:

Synd å si det, men dette forumet, lik sin fetter i UK, handler mer og mer om verdi og penger.

8 Likes

Flipping er parasittisme på forumet og bør sees ned på

7 Likes

Morsomt hvor ålreit det plutselig var å flippe… Kjøper heller ikke argumentet at det er greit for å ha timesbetalt tiden man sto i kø.

8 Likes

synest det er helt innafor at han selger det på eBay jeg, det angår vel ikke forumet…
Jeg kunne gjerne tenkt meg trykket, men nå har det seg slik at jeg ikke gadd reise til stvg å stå i kø, og kan da heller ikke forvente at noen skal selge det til meg for kost. Trenger ikke sitte her å syte av den grunn

3 Likes

Nei, det angår ikke forumet hva man gjør privat i det hele tatt, men nå har jo personen vært så snill å opplyse om det.

Jeg behøver ikke like det! Men så er det lov å ha forskjellige meninger.

3 Likes

Endelig litt action her uten at jeg er en del av det!

21 Likes

God sommer :sunny: :dolphin: :sweat_drops:

God Sommer Ja :grinning::cactus::sheep:

@azidops vet ikke helt om dette er action. Føles mer som å se en 0-0 lamp for 7. Gang. Same old story. Akkurat samme leksen hver gang Dolk, Sandra eller Whatson slipper noe. Først gleder vi oss, så blir noen sinte på release sted men andre blir syyyk glade. Deretter blir de som ikke fikk enda sintere på de glade, fordi de glade prøver å tjene penger på de sinte. Noen ganger tror jeg til og med at de sinte er sint fordi de ikke fikk noen mulighet til å tjene noen kroner, la oss si på sikt.
Det er uansett dørgende kjedelig å lese.

Kan selvsagt la være å lese men det er ikke så lett som det høres ut som.

7 Likes

Kan ikke snakke for andre, men du tar helt feil om du tror dette er personlig.
Det er prinsippet.

1 Like

Enig med @Gammel_Erik, dette er en prinsippsak. Jeg har ingen interesse av SC (som dere sikkert vet).

Syns det viktigste her er at @Reed_Projects tar ansvar å forklarer hvordan de kan feil informere så mange. “First come first served” for så å selge11 av 20 fra Baboom printet før release og 6 av de 20 fra Peace. Å ikkje minst at de ikke oppdaterte alle som ønsket seg et eksemplar…

10 Likes

Det er jeg hjertens enig i :slight_smile: En annen viktig prinsippsak!

Egentlig litt rart at det er så stille fra @Reed_Projects. Tok de et mageplask ut i ferie dagen etter utstillingen?

1 Like