Chevrier x Whatson "Junction" at Nuart Gallery

Løp og kjøp :slight_smile:

Flip Flip Flip Flip

http://www.ebay.com/itm/Sandra-Chevrier-x-Martin-Whatson-Peace-/152610285767?hash=item23884828c7:g:3zkAAOSw6YtZWnPm

(fra Norge, så slipper man i alle fall MVA-styr)

forstår godt at den ikke legges på finn.no for å si det slik, regner med det hadde blitt hetsing på høyt nivå:P

1 Like

Kan jo hetse litt her da. Sannsynlig at selgeren er på veggen :slight_smile:

Eller så kan du trolle på dagblad/VG artikler slik at KV kan bli et noe mer seriøst forum…

2 Likes

Bør kanskje nevnes at @Chr_gul er selveste flipperen.

36 flippestjerner på ebay… glws…

1 Like

Hvem som har valgt å selge bildet sitt her er lite relevant, spør du meg. Dette er et spesielt tilfelle hvor @Chr_gul, jeg og mange flere ble lovet noe og ikke fikk dette levert. Selvsagt skal han få lov til å selge dette videre. Litt timebetaling for å stå i solsteiken i timesvis i oljebyen må da være innafor etter å ha reist langveis. Selv har jeg valgt å beholde mitt, men forstår godt at andre tyr til å tjene noen slanter her.

Lykke til med salget, mann!

8 Likes

Tull. Å selge etter et par dager for dobbel pris kan ikke kalles annet enn flipping.

2 Likes

har 44 stjerner på ebay jeg, men aldri solgt noe. Ser ut som selger har 34 stjerner på ebay, men utelukkende på kjøp og ingen på salg…

Hvordan går det med galleriet ditt? Er det mange fra kunstveggen som handler hos deg?

4 Likes

Nei, men mange utenfor :slight_smile:

1 Like

@Phly: Det er bare å ignorere slike kommentarer. Tydelig at noen ikke hverken klarer å lese eller gjøre undersøkelser. Jeg for min del går aldri i dialog med mindre intelligente mennesker, og de er det tydeligvis flust av her inne. La de være i sin egen lille boble, så får vi andre normale dra dette samfunnet videre. :wink:

@andyman Takk for det!

6 Likes

Demonstrer gjerne din overlegne intelligens.

Han sa jo at ikke han går i dialog med mindre intelligente mennesker :sunglasses:

6 Likes

JA, derfor forventer jeg svar?

La nå mannen få selga det om han så ønske… kor smålig kan man bli. Om du bryr deg så veldig så kunne du stått i kø å sikra deg verket. @Chr_gul you go girl, la det prelle av :grin: Hater will hate :blush:

2 Likes

Nuart/MW ønsket å unngå flipping (pers. comm). For meg spiller det absolutt null rolle, men jeg er prinsipielt sterkt i mot flipping.

Flipper du ikke alt du får inn i galleriet da?

Hvis jeg putter en galleri foran jtraet så er det greit liksom?

3 Likes

Videresalg av brukt kunst, som har ligget lenge i en skuff, er ikke flipping. Herregud, la meg slippe å forklare deg hva flipping er.

Vel personlig lagrer jeg ikke noe i skuff…