Chevrier x Whatson "Junction" at Nuart Gallery

Jeg kjøper glatt et eksemplar hvis noen vil selge og kanskje tjene noen slanter i samme slengen🙃

Har du mapper? :wink:

Bor litt utfor alfarvei,så da hender det rammemakeren ikke har inne både det ene og det andre,så da er det bare å lagre i mapper mens jeg venter på rammemakeren sin fraktfrie levering av glass og rammer 1 gang i måneden. . :+1::+1:
Trenger du noen siden du lurer😃

Hvor får du tak i mapper? Jeg spurte hos rammemakeren jeg bruker i Haugesund og fikk til svar at de ikke hadde men kunne eventuelt lage til meg. Anbefalte at jeg heller sjekket på nett.

@azidops kan sikkert hjelpe deg

2 Likes

Mapper er kjekt, men dyrt. Rammemaker kan sette sammen en “mappe” av to stykker syrefri bakpapp til en brøkdel av prisen som i praksis gjør samme nytten. Mapper a la Azi koster rundt 500kr per stykk. (Ikke for å snakke ned mappene til azi, har vel kjøpt 5-10 stk av han selv)

1 Like

7 Likes

3 Likes

Har et Peace som jeg kan selge til kost vis noen vil ha det. 10500,-

Sto i køen fra kl 2. Plutselig kommer en fjomp(unnskyld) og er nr 16 (de hadde 15 for salg sa de). Han kom kl 3.
Han ringte inn og fikk et.
Når de kommer ut og delte ut “ticket” for å få kjøpe print. Hadde de plutselig bare 9(jeg var nummer 10) igjen av baboom.
Hvorfor sier dere på galleriet at det er first come first served når dere har levert ut 11 stk på forhånd?Er det ikke bedre å lage noen ekstra PP da?
Forstår at folk som hjelper til og kjøper originaler får tilbud om å kjøpe et. Men det tilsier vel at man kanskje bør trykke opp flere PP?

Fjompen(Unnskyld igjen) fikk et forresten.

PS: Hadde forøvrig vært hyggelig med en liten timebetaling. Men trengs ikke, bare frakt blir dekket.

Fred og kjærlighet​:v::kissing_closed_eyes:

17 Likes

Hei!
Pm!

Skjønner din frustrasjon. Kjedelige greier og uproft opplegg.

Har selv kjøpt mapper hos @azidops, og de fungerer veldig bra,men for all del,noe billigere med papp. Fordelene med mappene er at man kan se trykkene litt enklere enn i mellom to pappstykker.

Var dette egentlig noe spennende?

Slik er det med venners venner fest😉 Kapitalismens råskap

Hilser fra “Fjompen”, han er svært fornøyd.

PS: Ikke venn av noen på galleriet, men av og til hjelper det å være litt “på”.

Uavhengig av om du spøker eller ei.

Det er smått utrolig at et galleri fraviker noe så enkelt som “first come first served” ved en release som dette.

Helt enig. Det var ingen spøk, men noe av poenget er at det blir tåpelig legge skyld på “fjompen” som var heldig og fikk en muligjet.

Hvis noen sniker i køen, så er ikke snikeren uskyldig bare fordi det aksepteres av resten i køen.

Ellers skulle jeg likt å visst hvordan den samtalen gikk for seg. “Hei, jeg var for sent ute i køen og jeg skulle gjerne kjøpt det printet som de foran meg i køen vil ha”

Lol, hvorfor det?

Det var aldri snakk om sniking, men avtale mellom kjøper og selger som fra galleriet sin side måtte oppfylles. Til syvende og sist er det kjøpsloven som er gjeldene, og galleriet har dessverre lovet for mye etter enkeltes oppfatning. Fortsatt, ikke “fjompen” som har skylden.