Chevrier x Whatson "Junction" at Nuart Gallery

MW:SC - Preview catalogue .pdf (6.4 MB)

4 Likes

:smiley::+1:t2:

Hvis det er noen som får tak i “Baboom” printet i kveld og er villig til å selge, ta kontakt på pm :slight_smile:

1 Like

. Jeg er også intresert,men kommer meg ikke til Stavanger. Så er det noen snille kunstvegg medlemmer/venner som skal på utstillingen for å kikke ,men ikke kjøpe noe til seg selv,så burde det vel være mulig kanskje?? Og aller helst til kostpris.

Får ikke kommet dit selv da jeg sitter offshore, hadde håpet at det skulle være noen igjen å få kjøpt online i morgen men det er vel ikke stor sjans for det :confused:

Det er kø utenfor galleriet allerede, så tviler på at disse trykkene kommer på tilbud i morgen… :wink:

1 Like

Hahh,ja der har du den igjen. Vi får leve i drømmen,og satse på at alle i køen er KV medlemmer og vil selge til kostpris da,ingen KV medlemmer flipper visstnok. :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Om noen hadde giddet å plukket opp et Baboom til meg, så hadde det vært veldig snilt :blush:
Kos dere på utstilling til dere som skal… jelly…

Mye kø? :nerd_face:

Hva står man egentlig i kø for??

1 Like

Kjøpe nye trykk??

Ryktene sier at køen nå er full.

Å kjøpe ?

Du kan i det minste være trygg på at det lagres flatt.

3 Likes

26 i kø nå:p 15 første sko ha kaboom

1 Like

Fikk høre det samme. Bare 15 som selges.

15 av hver ja

Helt sikkert, men skulle vel være 20. Uten noen muligheter for kjøp uten oppmøte…

Ja la oss håpe det ikke bare er mappesamlere som kjøper for ha,det er bare trist. Tror trykkene er tøffere på veggen enn i mappe.

Ja får håpe blir lagret flatt da,ganske store,større en mine mapper ihvertall. Frykter disse havner på lager i rull enkelte steder.