Chevrier, The beginning og Triumph -Prissjekk

Hei,

Hva mener folket disse samlet sett er verdt?

Disse ble nylig solgt for tilsammen 30.000 på Ebay

Det hørtes ut som et kupp, selv om man vel også må huske å legge på importtoll om det kjøpes fra utlandet. Ikke mange av de settene som er igjen i omløp.
Er jo blant det absolutt beste hun har laget spør du meg.
Jeg tenker rundt 50 000.
Ligger forøvrig et sett Finn.

Ble også solgt et par på Finn for 20 i fjord

Kupp eller ei så ble disse solgt for 14k og 16k hvor 25% av summen gikk til veldedighet. Disse ble annonsert på UAA og gjennom nyhetsbrevet til Graffitiprints, så her var ingenting overlatt til tilfeldigheter. Spørr du meg er disse svært hypet og det settet på finn.no er overpriset, noe som også sier hvorfor det har vært til salgs i snart 1 år eller noe rundt der…

11 Likes

Nye verk blir jo revet bort ved lansering og hun oppnådde jo et vanvittig auksjonsresultat i fjor på et sammenlignbart trykk på en kunstauksjon med en vell litt bredere kunstmålgruppe.
En rask titt på Finn viser at det kun er relativt nye utgitte verk som er tilgjengelig. De eldre trykkene er det vanskeligere å oppdrive.
Årsaken til at de eksemplarene har ligget en stund på Finn er vel fort at prisen kanskje har vært i overkant høy. Har nylig blitt justert ned en god del kan det se ut til, så tipper det ikke er lenge til de er solgt…

35-40k vil jeg tro man kan få solgt dem for. Ikke 56k som priset på finn. Men kombiner dem med M.Whatson Still Life 1 og 2 på hver sin side, så har man en veldig fin vegg iallefall :slight_smile:

1 Like

Ser ut som at vi kan få et svar på prisnivå på disse i kveld…

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=93936131

1 Like

Følger også med på denne :smiley:

Langt unna de summene folk foreslo her tidligere. Foreløpig

Calizto er vel nærmest hittil.

Lurer på om jeg skal lage noen fake annonser neste gang før jeg skal selge noe

Noen som fikk med seg hva de gikk for?

Høyeste bud var 40.000 i 1930-tiden

40k var det siste jeg også fikk med meg…

Jeg har selv nylig kjøpt disse, så dette var en grei bekreftelse på at jeg gjorde et ok kjøp…

2 Likes