Banksy Grin Reaper

Av ren nysgjerrighet og en liten diskusjon her, noen som kan si noe om hva dette er verdt?

1 Like

Nydelig. Er den din?

Den er nok verdt… masse. Ikke selg den.

Denne er til salgs hos OnTheWall. Hva skal de ha for den? Noen som har sjekket ? Men den er sinnsyk fet. Kunne godt tenkt meg den der.

Ikke min dessverre… er fra salgsutstilling i Oslo for 2 helger siden. Satt i diskusjon med en kamerat om prisnivå

1 Like

Den var fremdeles på veggen og til salgs når jeg var innom i går :slight_smile:

Spurte vel ikke om pris?

1 Like

Nei desverre.
Og tok meg ikke bryet heller ettersom jeg vet det er over grensa på mastercardet :wink:

2 Likes

300.000

Ja det er herlig. Blir ikke noe Banksy på meg før jul i år ihvertfall😫 eller de neste 10 årene.

Den heter Grin Reaper og har blitt omsatt for GBP 35k for ca 4-5 måneder siden.

Noen som selger denne for kost?

4 Likes

Har alltid likt det grin reaper printet og husker jeg vurderte det frem og tilbake uten at det ble noe av for noen år siden. Et av Banksy printene hvor det kun finnes signerte og ingen usignert edition er det ikke? Så opplaget totalt sett er rimelig lavt.

1 Like

Ja, det er edition 300 signerte pluss noen A/P varianter.

Dette trykket omsettes for rett rundt 20k. Det har ikke hatt en oppsving som mange av de andre. Personlig en av mine favoritter og et relativt beskjedent opplag.

Jeg kjøper gjerne om du har et til 20k

1 Like

GBP regner jeg med

1 Like

Ja, Banksy markedet opererer i pund.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.