Auksjon - Sandra Chevrier - Sketch (orginal)

KI lys av de seneste auksjonene her på veggen legger jeg ut min Sandra Chevrier sketch som ble kjøpt i sommer. Etter at jeg fant en lignende sketch på Sandra sin Treasury Hunt i Stavanger senere i juni føler jeg ikke at jeg trenger begge.

Auksjonen gjelder altså sketchen “Love comes back from war”. Størrelsen med ramme er på 30x40cm ca. Og motivene er to mindre sider. Link: https://www.galeriecoa.com/products/med-love-comes-back

Min kost var 675 usd inkludert frakt. Så setter minsteprisen til NOK 5000 og budøkning til 200.

Frist settes til Mandag 11.september 21.00, men en 10min utsettelse ved sene bud opp mot eller etter fristen. Alle bud i tråden!

Holder til i Oslo-området, men kan sendes for kjøpers regning og risiko hvis ønskelig.

Bare å ta kontakt ved spørsmål!

Lykke til!

10 Likes

Starter krigen med kr. 5000

1 Like

Herlig det. Regner med det renner inn bud når folk har fått skylt ned tacoen men noen glass rødvin! Kjør på!

2 Likes

Til info ligger det en annen sketch på Finn nå. Sandra Chevrier - Hope (original 1/1) | FINN.no

Da er foreløpig denne auksjonen ganske mye bedre prismessig!

Da er deg ca 4 timer igjen. En siste bump er på sin plass! Skal dere virkelig la @McGraw stikke av med denne uten kamp? :see_no_evil::dizzy_face:

Bare å gratulere @McGraw da! Takk for budet, og ta kontakt så avtaler vi levering. Du veit hvor jeg bor!

1 Like

Da blir det en tur til The Cubemaster :wink:

4 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.