Anette Moi. Street Art Stavanger. Competition !

Imgur

Imgur

Imgur

Imgur

Anette Moi, one of Norway’s most exciting young illustrators crossing over into gallery art has produced this terrific print exclusive to Reed Projects. Street Art Stavanger features work on the streets of Stavanger by… List the artist and we’ll pick someone randomly to receive a free print !

2 Likes

Tror jeg skulle klart alle, men velger den som gjør mest inntrykk, Borondo!

Det sier litt om oss og vår hverdag og avhengighet :slight_smile: velger Martin Whatson og krysser fingre!

Da tar jeg den sykt lette og sier Obey :stuck_out_tongue:

Vi velger å nevne en hver, altså? Da tar jeg etam cru.

Ikke godt å si, men snart har vi alle :wink:

Men er et av motivene over Obey sitt? For da kan jeg ikke alle likevel! :stuck_out_tongue:

edit, nei, jeg gjorde en forhastet slutning om at dotmaster var obey da det stod som signaturt på verket.

Bildet av bjørnen er dotmaster.

Ahh, da er vi enige ja! Var redd street-art kunnskapen min hadde tatt helgen allerede! :blush:

Da tar jeg Phlegm :slight_smile:

Skjønner ikke helt notene her, men en av de er vel av Vhils :slight_smile:

Nei nei nei. The winner has to name all of the artists on the print :slight_smile:

Da sier jeg: Faith 47, Ben Eine, Dotmasters, Etam Cru, Borondo, Martin Whatson, Spy, Roa, Blu, Vhils, Herakut og Phlegm :slight_smile:

1 Like

Faith47, Phlegm, Roa
Eine, Blu+Ericailcane,Herakut
SpY,Vhils,Dotmasters
Borondo,Whatson,Etam Cru

Korrekt?

Jeg kom frem til det samme, så jeg håper det er riktig. Jeg måtte da google litt da jeg ikke hadde sett alle sammen før.

  1. Faith47 2. phlegm 3. Roa
  2. Eine 5. Blu + Ericailcane 6. Herakut
  3. Spy 8. Vhils 9. Dotmasters
  4. Borondo 11.Whatson 12. Etam Cru
1 Like

Hah, that makes more sense :smile:

Artists; Faith47 - Phlegm - Roa - Ben Eine - Blu + Ericailcane - Herakut - Spy - Vhils - Dotmasters - Borondo - Martin Whatson - Etam Cru

Det kan umulig være dette Martyn mener at vi skal gjøre, men hvorfor gå over bekken å hente vann?

  1. Faith47 2. phlegm 3. Roa
  2. Ben Eine 5. Blu + Ericailcane 6. Herakut
  3. Spy 8. Vhils 9. Dotmasters
  4. Borondo 11.Whatson 12. Etam Cru

Nesten litt ‘kleint’ å svare nå, men - men:

Spy * Vhils * Dotmasters * Borondo * Faith47 * Phlegm * Ben Eine * Herakut * Martin Whatson * Etam Cru * Roa * Blu og Ericailcane. Krysser fortsatt fingre!!

Det kan jo være at noen av oss har lagt ut en snubletråd og sendt en egen epost til Martyn da :wink:

1 Like

snuble-snuble… hehe:)