AFK - Stolen Child print release

‘Stolen Child’ er endelig kommet som trykk! Motivet er inspirert av diktet til William B. Yeats som handler om å ønske seg tilbake til barndommens uskyld og virkelighetens problemer. Gatepiecen er sprayet på Kronstad DPS og er en fin link mellom diktet og psykisk helse.

Release er torsdag 23.11 kl. 12 både online og i galleri. En liten andel av opplaget i alle variantene vil bli holdt tilbake for Jul i Gategalleriet 2017 samme kveld.

‘Stolen Child’ er et 9 lags silketrykk i 3 varianter: Gray, copper og Handfinished. Alle variantene kommer i 2 størrelser; 50x70 cm og 70x100 cm (papirstørrelse).

Stolen Child (gray / copper / HF)
Medium: 9 lags silketrykk på Hahnemühle 300 gsm papir
Størrelse: 50x70 cm (papirstørrelse)
Opplag: 135 / 45 / 25
Pris: 3150 / 4200/ 5250 kr
Signert og nummerert med COA

Stolen Child (gray / copper / HF)
Medium: 9 lags silketrykk på Hahnemühle 300 gsm papir
Størrelse: 70x100 cm (papirstørrelse)
Opplag: 45 / 25 / 15
Pris: 5250 / 6300 / 7350 kr
Signert og nummerert med COA

Alle priser inkluderer kunstavgift.

https://images.bigcartel.com/product_images/207129059/AFK+-+Stolen+Child+gray+square.jpg?auto=format&fit=max&w=1500

22 Likes

Rått :heart_eyes: venter på denne.

Noen som har rammet inn dette fete printet? Ønsker litt inspirasjon :slight_smile:

Synes @azidops sin innramming var kul, men hadde også satt pris på litt tips før jeg leverer til innramming neste helg!

1 Like

Gullramme av gode gamle sorten tror jeg hadde hvert stilig på enkelte av versjonene her.
Eller svart med “kruseduller” som jeg ser enkelte har brukt her inne.

Se salgstråden til jtraet

Slike rammer som er brukt her tror jeg vil være fine til dette trykket.

3 Likes