AFK setter sitt preg på byen

http://www.bt.no/kultur/Her-er-Bergens-lengste-gatekunstverk-3318445.html

8 Likes

Kjørte nettopp forbi denne, og den var meget Smukk!!!
Afk leverer virkelig varene for tiden. Glem Dot og Whatson. Afk seiler lett opp som en god nr tre etter Dolk og Pøbel spør du meg. Blir spennende å følge fremover.:+1:

1 Like

Helt fantastisk. Heier på AFK!
Har mye bra.

1 Like

Utrolig bra hvor offensiv han er i streetart verden, liker artister som får det på veggen, før på lerrete :wink:

1 Like

Enig! Så langt finner jeg få av motivene hans aktuelle for stueveggen om disse skulle komme som trykk, men et deilig friskt politisk pust på gata. :ok_hand:

1 Like

Charlie Hebdo-hyllest i Paris, fantasisk!

2 Likes

‘Laugh’ er bare gjennomført fantastisk, ville ikke hatt det på veggen, men gjennomført allikevel! Bedre politisk streetart verk med riktig timing - skal man lete lenge etter.

Enig der, hadde ikke hatt lyst til å ha det på veggen, men det er et fantastisk verk i fht budskap. Smiler når jeg ser på det og det er ikke så mye som får meg til å gjøre :slight_smile:

8 Likes

“Arbeidsdagen hans begynner klokken 18.00 og slutter klokken 07.00. Natt etter natt i tre måneder, noen ganger i iskald kulde, har han malt”. Kan ikke være veldig anonym med fast arbeidstid og sted i tre måneder.

“Med sjablonger, spraymaling og pensel lager han plate for plate. Først i en garasje, og så henger han de ut etter hvert som platene blir ferdige.”

Dessuten så står han inne i en garage og jobber tydeligvis, helt sikkert med varme, så natt etter natt i iskald kulde (i Bergen), tar jeg med en klype salt :slight_smile:

3 Likes

Å male i ekstrem kulde hjelper ikke resultatet hvertfall :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ekstrem kulde gir dårlig resultat

Resultatet ble svært bra

Ergo har ekstrem kulde vært fraværende siste år.

Klimaendringer? Kan ikke huske ekstrem kulde i Bergen i de 15 årene jeg ranglet rundt i Bergensgatene.