Abstrakt Graffiti Psykedelia

Det var, en gang: En musiker. Vedkomne, navnga: Ei plate. Tittelen, var: “Graffiti Psychedelia.” Fordi, at han: Mente, at dette. Måtte være, blant: Det aller vakreste. Det var, omtrentlig: På samme stedet. Hvor, jeg: Begynte, en gang i tiden. Men, jeg: Produserer altså, forhåpentligvis noe. Som, kanskje: Kunne, falle innenfor denne kunst-kategorien.

Men, de: Siste årene. Så, har jeg: Forsøkt, og utvikle innholdet. Fremfor, og kun: Produsere farger. Det, kan ha vært: “Formel Én, som ferdig-stilte hele utviklings-maskinikken.” Tja, kall det: Gjerne, for “ruging.” Introduksjonen dit for meg, var iallfall: I, 1989 / 1991. Altså, som: 1 / 2 / 3 år gammel.

Hvis det, skulle: Være, av kunstnerisk interesse. Så, har det seg: Slik, at jeg er makt-undertrykt, her i Norge. Siv Jensen, ble mektig: Frustrert. Da hun, fikk se: detail.pdf. Spesielt, når det var slik: At, jeg samtidig var i ferd. Med, og donere: 7,8-millioner kroner, til den Norske uføre-trygdebanken. Den, ble: Imidlertid, ikke økt det grann. Men, så “skatter vi som arbeidere HAHAHAHA!”

Ta forresten, gjerne: En titt, på “Comprayer.pdf.” De fleste, av dere: Er sikkert, korrekte nok politisk. Til, og: Forstå at den, er “kun riktig.” Jeg, skulle tro: At selv Jensen. Kan ha, hengt seg: En smule, opp i akkurat det dokumentet. Teksten der, er ikke “feil hva?”

Men, tilbake: Til kunsten. Jeg, mener at den: Skal være “re-inventiv.” Om ikke, så er den: Iallfall “innovativ.” Du skal, kunne skimte: Diverse virke-praksis, i verkene. De, som: Du ser, i begynnelsen finnes nok fra før. Men, de: Kom altså nettop, fra “Graffiti-verket.” De blir, bare: Lempet, tilbake i tid. Og når du, har: Mettet fortiden. Da, skal du se: At, en neste framtid, ville lesset ned flere resultater. Dette, gjelder egentlig: Kun for de, som kjenner til “Forskning, på Formel Én.” Som, er hva: Studiet går på, i dag. De snakket, om: “Kunst & Mytologi.” Under: Barokken. Jeg, kan muligens ha ett snev av barokk, for eksempel i: Kunstverket “HR2P.” Da kan jeg, også: Nevne, at “HR2P.” Er ett, av de så ytterst: Få kunstverkene. Som, er åpnet i: Meta. Resultatet, skal peke i retning: Beskrivelsen. Hvis jeg, skulle: Være, så dum. Og etterlate: En "Skjematisk Re-Invensjonell & Logisk Praksis / Teori-Manual. Ja, “Re-Inventiv 100 %, i forhold til det tilhørende kjedet.” Kan lett skaffe det, og vøtt! Kjenner sølv-smeden. Men så, kommer det store: Problemet, antagelig. Jeg, kan ikke vite: Om noen andre, i det hele tatt. Kan få til, og: Finne ut av de nøyaktige, resulterende produktene. Jeg, har: Enda ikke, sett noen kunde. Som kan vise, til: Noe resultat. Og jeg, har: Likevel, kun produsert “en eneste, ekte re-inventiv.” Men den, skal jeg: Si deg, var enkel og grei. Jeg kunne, da tatt den: Til det helt, ekstreme. Likevel, så fungerte den: Som masse-produksjon, av verktøys-utvikling. Som, en: Variabel.

Har noen, lagt merke: Til, at alle nett-sider er helt like? Jeg ville, logisk kalt det for: Nettside-Kunst. Ikke “web design.” Skal du ha en ren papp-skive, kjære REMA 1000? Det står “DELACY som Helvetica Neue,” på den altså. Høgg innpå! Ja, også er det: Den nyeste, til bare 50-lappen. Slik, er ikke: Nett-design for tiden. “REKLAME = MANIPULASJON.” Jeg, var riktignok ikke fronten blant: “web 2.0.” Men, jeg startet / lektyrerte enkelt: “web 3.0.” På diskusjon.no. Tidligere: hardware.no." Det var, nok: “WHATWG.” Og “W3C.” Som utviklet det, riktignok. Dette, er hvordan nettet: Ser ut, idag. Pluss: “web 2.0.” “1.0,” kom lenge: Før. Jeg, la til: “3.0.” Og, jeg har: Hørt om, en kommende “4.0.” SEO-html, det var riktignok ikke: Min idé. Men minimalismen, til: json-LD. Som, er hva: SEO-schema, I html består av. Den utlyste, jeg: Først, til de nevnte nett-standarisørene.

Tillat, meg og: Tildele nettet, ett par pengepriser.

20.000,- BVL : dimi - 64 " x 64 " / x 1 stk singulær
(“42 % covered: 1. (pre)PRO”) - transparent: 36 % / (“27 % covered: 2. LIG(hts)”) - transparent: 60 % / (“27 % covered: 3. VELOPT”) - transparent: 91 %. Totally: Layered & transparent, as 187 %. MOLOTOW / POSCA lightproof & waterproof markers, among with: Acrylic paint.

40.000,- BVL : midi - 72 " x 72 " x 2 stk / diptych
(“30 % covered: 1. (pre)PRO”) - transparent: 36 % / (“36 % covered: 2. LIG(hts)”) - transparent: 60 % / (“36 % covered: 3. VELOPT”) - transparent: 91 %. Totally: Layered & transparent, as 187 %. MOLOTOW / POSCA lightproof & waterproof markers, among with: Acrylic paint.

70.000,- BVL : exti - 80 " x 80 " x 3 stk / triptykon
(“30 % covered: 1. (pre)PRO”) - transparent: 36 % / (“36 % covered: 2. LIG(hts)”) - transparent: 60 % / (“36 % covered: 3. VELOPT”) - transparent: 91 %. Totally: Layered & transparent, as 187 %. MOLOTOW / POSCA lightproof & waterproof markers, among with: Acrylic paint.

Uten lønns-pålegg, i trygda… Måtte det, vel: Gå, i kunst-salg… Skjønte iallfall ikke, annet jeg…

1 Like

Velkommen tilbake @BendikLaland! Du har vært savnet

2 Likes

Takk, for det. Det gjelder, altså: Og, ikke Google bare Bendik. Som, om ikke det: Skulle virket, glatt akkurat det… Tror du, virkelig at noen: “Plutselig, våkner og vil hete BENDIK?” Ei jente? Var, da bare en rein “FRP-promo investering,” likevel. “Penger, vel satsa det altså?” Og, så heter a visst plutselig: “Silje,” likevel.

SEO’en, er garantert: Ikke, like glatt. Kun falsk: Google-stipulering. Jenta, er selvfølgelig dømt til: Og, henge seg ut som “elendig musiker, i tillegg.” Makan!

Re-invensjon derimot. Nei takk, sa dem til det… Jensen, er en bløff så! Jensen, er en bløff så!

Angående HR2P & #. 022 - Grounded Spear.

-Det som jeg, klarte og: Få ut, av disse. Var ett langt: Skriv, om hvordan den første “synden,” kom til mennesket. Jeg kom på, at det: Kan, ha vært med det “første redskapet.” Jaktspyd, som gjorde jegeren: Overlegen, på matfronten. Det var, ifølge denne kunsten: Slik, at jegeren skilte seg fra resten av flokken. Og, klatret: “Over dem.”

Permafrost, en krone: Av, is. Jeg, tenkte nå og: Sponse syre, på is. Neste gang, de kommer innom :wink:

Men det var, svært så: Labert, med salg.

-Uansett, så: Skrev jeg, nettopp ett par dikt. Kall dem gjerne, for mål:
https://bendiklaland.info/formularia/norge/Skulesluten.pdf
https://bendiklaland.info/formularia/norge/Fjellgeit.pdf

Akkurat det, med: Dinosauren. Kommer av, at jeg: Pleide og tegne Cwesosaurer, rundt forbi.

Og minotauren, er representerende: Min maksimale, kjedegenerasjon.