2 nye Pushwagner DGA på utstillingen i Ås

Hvilke tanker gjøres om de 2 siste trykken til Pushwagner som ble lansert på lørdag?

Soft
82,8 x 80,2 til kr. 14.000,-
Supe Market
82,4 x 100,5 til kr. 16.000,-

Bare jeg som synes det begynner å bli svært mange pushwagner trykk i markedet?

Jeg synes “En dag i familien manns liv” var veldig treffende og spesielle. Nå synes jeg det mangler en rød tråd, et prosjekt eller egentlig aller helst en pause.

1 Like

Synes det er alt for mye nå. Husker fra utstillingen i Bergen at de som jobbet der sa hele tiden at det var en god innvestering å kjøpe trykk - mens jeg tenker det er jo ikke snakk om kunsten lenger - bare snakk om investeringen. Da mister du meg, for meg er kunsten alltid det viktigste

7 Likes

16000? Gi meg heller en Dolk…

2 Likes

Hatt endel “skal, skal ikke " vurderinger på kjøp de siste årene. Pleier å angre når jeg står over.
Men fy så glad jeg er for at jeg ikke kastet meg på bølgen til Push i fjor. For meg virker det bare som en eneste stor økonomisk gryterett.
De spyr jo ut trykk der borte nå. Men fatter ikke hvorfor folk godtar at de øker prisene hele tiden.
" tilbud/ ettetspørsel”? Tilbudet har jo aldri vært bedre, alt kan vel kjøpes rett over disk på fine art?

1 Like

De to siste falt ikke i smak hos meg. Selv gikk jeg for dette. På tide med noe nytt av Push hjemme :grinning:

10 Likes

Har du veggplass fortsatt altså? :smile:

2 Likes

Egentlig ikke :joy:

2 Likes

Hvorfor ikke Fake News? Synes nesten den var mer stilig jeg med de mørke fargene.

Enig at de to siste trykkene ikke var noe fine, men Fake News og Planet News ser meget fine ut.

Selv er jeg veldig glad i fargene til Push. Fake News ble litt for dyster for meg. Men et sterkt motiv!

Liker veldig godt de fargerike trykkene selv. Synes både Planet News og Fake News er veldig fine, men likte hvordan Fake News ble et totalt annerledes trykk bare ved den mørkere farge fargepaletten + at fake news i hovedsakelig har blitt et begrep skapt av Trump, mens jeg ikke har noe forhold til Planet News.

Ser at både Fake News og Planet News står som utsolgt på Fineart nå, kan det stemme da? Er vel nettopp lansert egt?

Det er nok ikke solgt 350 av disse allerede. Kan være de har solgt ut eksemplarene de er tildelt.

Helt klart mest beigeistret for “fake news”. Himmelen med flyene er hentet fra Apokalypsen og “JOBKILL”. Håper selvsagt at det kommer i trykk en dag, men veldig fint dette også :grinning:

Det har vært en utstilling i Bergen som har vært den første pushwagnerutstillingen i byen, og i tillegg var det der under sykkel VM. Var der selv under åpningsdagen for utstillingen og det var lange kø og fullstappet 3 etasjer med folk. Kan ha blitt solgt noen under denne utstillingen.